czwartek, lutego 04, 2010

Nikon SB-600


Długo opierałem się przed kupnem lampy, jako, że lubię fotografować krajobrazy i wykorzystywać, światło zastane... ale podczas imprez potrzeba koszmarnie drogich jasnych obiektywów, w zanadrzu posiadam obiektyw 1,8 ale nie do końca można go wykorzystać ( stały 50mm )... postanowiłem spróbować zainwestować w lampkę, okazja przyszła chwile przed urodzinami i postanowiłem stworzyć doskonałą okazję na prezent - oto w zamówieniach pojawiła się lampa SB-600.
Miałem okazję testować ją przez godzinkę, gdyż kolega przyniósł na imprezkę domową ową lampę. Spodobała mi się, jest pomiędzy prostymi lampkami błyskowymi, a profesjonalną lampą Nikona SB-800. SB-800 jest do moich potrzeb zbyt zaawansowana, przez co padł pomysł SB-600.
Lampa działa z każdą lustrzanką Nikona cyfrową czy analogową stworzoną przez ostatnie kilkadziesiąt lat - a najważniejsze działa z moim zabytkiem D70s
Grubszy test - kiedy znajdę czas i zrobię kilka fotek na imprezie, zapewne w marcu nadarzy się niejedna okazja ...

1 komentarz:

Siegfried pisze...

widze ze skore bloga zmieniles :)
pisz o tej lampie bo sam ciekaw jestem jak sie bedzie sprawdzac